18/9 2010

hejhej bloggen!
Idag sa jag upp min prenumeration på Glamour, Seriöst senast tidning gav ut knep om hur man lurar killen att fria till dig! Så tolka jag det iallafall, Och att man bör skriva ett testamente när man är 18 år. " Jag vill skänka min bästa mascara till johanna" Hallå!! Sen har tidning blivit lite för snobbbig för min smak, " kjol i ren polyester av Anna blabla för 1 995 kr" Nej tack klarar mig! Får se om jag bara ska köpa tidningar framöver.

Jag satte en ring i läppen för 3v sen nu, familjen (utom katarina som var med) tjatar bara, varför jag gjorde och hur fult det är med pirceing. Calles mormor vart helt chockad, men visst hon kanske för gammal för att fatta. och så är hon ju sjuksköterska, så då förstår man chocken till viss del! Calle tycker att jag vart jättefin i den, Han är bara ledsen att vi inte får tungkyssas på ca 1mån till.

Calle och jag firar 1 års dag om 21 dagar! Weii Jag älskar verkligen honom, visst det hade varit roligt att va singel sista året på gymnasiet men jag ångrar samtidigt inte att jag är tillsammans med honom.

Nästa vecka börjar inviduella valet, så i 1mån framöver ska jag läsa enbart historia A, engelska C, engelska B och matte B! BORRRING! Men det är jag som har valt, så jag får skylla mig själv. Fast det fanns ju inget roligt att välja, jag har velat läst "mjölk och nöt" sen jag börja på skolan. Men nä inte finns det att välja på invd-valet! Och alla skogskurser som fanns har vi redan läst typ, förutom "jakt och viltvård", det vill inte jag läsa.

Jaja livet går vidare... bara att kämpa på!

Jag älskar dig Carl Andersson<3                                                                       

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0