19/9 2010

Tja bloggen!
Idag var det val, första gången jag röstade! Lite läskigt med tanke på att mamma gav mig helt fel instruktioner på hur man skulle göra, jag klistrade inte igen kuverten så alla fick stå och vänta medans jag slickade med en helt torr tunga(pinsamt!) men de va bara att gå med huvet högt och inte titta på någon.

Sen åkte vi hem för att kapa ved, JAG HATAR ATT FIXA MED VEDEN! Det är så jävla tråkigt. Så börja det regna mitt i allt, då hitta jag lite bubbelplast som jag satte under hörselskydden, super sexigt enligt mig. men vi gjorde iallafall 3 vedsäckar.

Imorn börjar en ny skolvecka, vi får se hur det hela går med histora och engelska. Plus att jag vill få reda på om jag klara matten och grönt kort proven vi gjorde förra veckan. Matteprovet vad de svåratse jag vart med om för vi var ju knappast förberedda på det! Grönt var lite lättare, för det var ju altenativ med.


Jag älskar dig Carl Andersson<3 
xoxo        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0