21/9 2010

Hejhej bloggen
Igå vad en jävligt rolig eftermiddag/kväll. Jag och Calle åkte in till stan med Amanda och Emma, hon lämnade in sitt bredbandsmodul. De tog ca 3 timmar innan vi gick och hämta den. Amanda gick till sitt sputnik möte. Jag, Calle och Emma gick och letade bal klänning till, tro på fan att jag hittar 2 perfekta klänningar! Jag skulle ju ha en klänning som inte vad så dyr och som man ha fler gånger. Jag får helt enkelt glömma dom och leta vidare. Sedan gick tillbaka till Telia och skulle hämta ut modulen, så spåra det totalt, vi diskutera för trånga fittor, att ha sex när man är full och om det verkligen är äckligt att va tillsammans med en 28:åring när men är 17 år?

Idag hade jag en jätterolig historia lektion, vi hade rollspel på att vi va en stenålderstam, jag var hövding Lady buch! Hur kul som helst, och min lärare är verkligen jätterolig, hon hatar fransmännen! Jag tror att de kommer bli 9 väldigt roliga veckor.

Jag älskar dig Carl Andersson<3

           xoxo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0