23/9 2010

Tja bloggen
Det har varit en rätt kul vecka hittils, historian är väldigt rolig. Engelskan är rätt okej faktiskt. Vi har hållt på med författarinnorna Virgina Woolf och silvia plath. Skumma kvinnor som båda tog sina liv!

Det är rätt jobbigt att Calles "ex" är med i båda grupper, tidigare i veckan så hon hade en sms konversation med Calle om hur mycket sex brist hon har! Hallå hans flickvän sitter mellan er! Och idag så prata vi om att om en kvinna la sina nycklar på bordet betydde det att hon var villig, då slänger hon upp sina nycklar och säger "Calle;)"  GE FAN I MIN KARL!!! Jag har verkligen sämsta självförtroendet när det kommer till hans ex och "ragg"(gamla ragg som han kontakt med fortfarande) Jag är verkligen skit rädd att han ska typ lämna mig fär nån av dom.
Min lista över konkurenterna
1. Ewwe(gammalt ragg sen 4 år tillbaka)
2. Amanda(exet som han hade så roligt med)
3. mikaela(första kärleken)

Jag vet att han älskar mig men jag kan fortfarande inte skaka av mig känslan att han kan lämna mig bara så där på grund av ett ex! Ibland har det ju hänt att jag har gråtit mig till sömms på av rädslan, det känns så dumt jag vet, jag gråter över ett problem som inte finns men jag kan inte hjälpa det! Hoppas bara att han fattar att det finns ingen som jag, ingen kan älska honom som jag kan!

Jag älskar dig Carl Andersson<3
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0